Kledingruilen is populairder dan ooit. Niet alleen fashionista’s en recessionista’s omarmen het budgetvriendelijke swappen. Zelfs Margriet-lezeressen hebben de trend ontdekt. Dat bleek maar weer eens tijdens het Mode & Beautyfeest dat op 18 maart 2012 plaatsvond in het hoofdkantoor van uitgever Sanoma.
De Ecofabs Fashion Party gaf Margriet-lezeressen niet alleen de mogelijkheid om afdankertjes en miskopen te ruilen voor nieuwe vintage. Er waren ook moderedacteuren van het damesblad aanwezig om hen te adviseren over een nieuwe outfit – en te behoeden voor nieuwe miskopen. Daarnaast kon het publiek zich laten opmaken met natuurlijke cosmetica van Indisha, en verzorgde Marcus van Teijlingen een workshop catwalklopen.
Durfals konden na afloop van het ruilfeest onder leiding van Marcus van Teijlingen deelnemen aan een catwalkshow voor de 300 vrouwen die op het Margriet Mode & Beautyfeest waren afgekomen. Stylist Maik de Boer, die aanwezig was voor een trendpresentatie, toonde zich overigens geen fan van ruilen. Met zijn maat 47 zou hij bij een swapping party toch nooit iets vinden, vertelde hij.
Ecofabs verleidt consumenten tot een duurzame lifestyle door hen te laten ervaren hoe ze met kledingruil een ander én zichzelf kunnen verwennen. Het ruilfeest tijdens het Margriet Mode & Beautyfeest werd gesponsord door Expresso, het Nederlandse damesmodemerk dat zich steeds meer met duurzame producten profileert.
maandag 19 maart 2012
Margrietlezeressen aan het ruilen
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Leuk zeg! Ruilen begint steeds populairder te worden :-).
BeantwoordenVerwijderen