Twintig Nederlandse duurzame modemerken namen in september 2011 deel aan Pret-a-Porter Paris. In een paviljoen met de veelzeggende naam Green Orange ontvingen ze internationale agenten en inkopers.
Op de internationale modebeurs in Parijs is een speciale afdeling voor duurzame merken, So Ethic. Het Green Orange collectief, waartoe onder andere Sage and Ivy, Inti Knitwear, Alchemist, Elsien Gringhuis, OAT Shoes, Eco Couture en Van Markoviec behoorden, nam het grootste deel van deze groene ruimte in beslag.
Volgens initiatiefnemers Sylvie Verdierre en Stephan Waals van Wave-Up Marketing en Promotie was Green Orange een succes. Verschillende merken hebben contacten gelegd met internationale inkopers zoals La Redoute.
In januari zal opnieuw een Nederlandse delegatie groene modemerken kunnen afreizen naar de modebeurs Pret-a-Porter Paris. Dan wordt weer een Green Orange paviljoen ingericht.
woensdag 21 september 2011
Green Orange in Parijs
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten