De Nederlandse modeketen Didi is sinds juni 2011 officiële sponsor van Hotel Heppie. Dit vakantieverblijf, een initiatief van Natasja Froger en haar gezin, wordt gebouwd op Bospark ’t Wolfsven in Mierlo en biedt kinderen die dat hard nodig hebben een plek om plezier te maken.
Didi heeft bijna 55.000 euro aan Stichting Heppie gedoneerd om Hotel Heppie mogelijk te maken. Het bedrag is de opbrengst van de Heppie Birthday Collectie die Didi in 2010 introduceerde vanwege de viering van haar dertigste verjaardag. Natasja Froger was het gezicht van deze collectie en koos Stichting Heppie als begunstigde.
Stichting Heppie organiseert vakanties en weekenden voor kinderen in Nederland die opgroeien in moeilijke omstandigheden. Via Stichting Heppie helpen op dit moment 400 vrijwilligers jaarlijks ongeveer 1200 kinderen in de leeftijd van 6 tot 15 jaar.
De donatie aan Stichting Heppie is niet de eerste goede daad van Didi. Zo ontwikkelt de modeketen al jaren voor de Borstkankermaand een speciaal mode-item waarvan een deel van de opbrengst gedoneerd wordt aan KWF Kankerbestrijding. En bij de verkoop van de collectie Didi’ism wordt tien procent van de opbrengsten in een fonds gestort dat ten goede komt aan hulpbehoevende arbeiders in de producerende landen. Dit alles onder het motto Didi Cares.
woensdag 22 juni 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten