zaterdag 10 juli 2010

Gisele Bundchen wordt groener en groener

Milieu-ambassadeur voor de Verenigde Naties, voorvechter van Earth Hour en oprichter van goededoelenlabel Ipanema. Topmodel Gisele Bundchen kan gerust een eco warrior genoemd worden. En dan is er nu ook nog een cosmeticalijn van de Braziliaanse schone.

In maart lanceerde Gisele Bundchen Seeja Pure Skincare. De drie producten van de cosmeticalijn zijn natuurlijk, biologisch en verpakt in gerecycled papier. De dagcrème, nachtcrème en het moddermasker zijn niet goedkoop, maar beloven dan ook je huid en de wereld een beetje mooier te maken. Wat dat betreft passen de cosmeticaproducten helemaal bij de filosofie van Ipanema, de zomerse slippertjes die naar eigen zeggen bijdragen aan het behoud van de Braziliaanse regenwouden.

Natuurlijk figureert Gisele zelf in de reclamefoto’s voor Seeja (dat een verwijzing is naar het Portugese werkwoord zijn). Met de yogaposes en atletische standjes die het topmodel op de foto’s inneemt, wordt wel duidelijk dat de ecobabe helemaal in groene sferen verkeert. Toch leuk dat ze ons daar met producten zoals een crème en sandaal van laat meegenieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen